Het digitaal communicatieplatform dat we vorig jaar lanceerden, laat toe dat jij op verschillende wijzen contact kan opnemen met onze maatschappelijk werkers. Wij sommen deze manieren graag nog eens voor jou op:
- Wanneer je via 078/48 20 82 met een maatschappelijk werker wenst te praten, verloopt dat via het platform 3CX.
- De maatschappelijk werkers kunnen jou ook voorstellen om via “videoconference” of “beeldbellen” met jou te communiceren: je ziet dan ook daadwerkelijk de maatschappelijk werker op het scherm van jouw computer, laptop of zelfs smartphone. Het is ondertussen stevig ingeburgerd om “vanop afstand” met elkaar te praten.
- Je kan tijdens de werkuren met de maatschappelijk werkers chatten (via de contactpagina op de website).
Tijdens de kantooruren (behalve op vrijdagnamiddag) zitten er steeds twee maatschappelijk werkers paraat om samen met jou antwoorden te zoeken op je hulpvragen. Tot gisteren spraken we over het “callcenter” maar dit klinkt wat koud en zakelijk. Daarom hebben we in augustus een kleine wedstrijd opgestart tussen onze leden waarbij zij mee konden beslissen over de nieuwe naam voor ons callcenter.